donderdag 25 juli 2013

2 outfits one shirt and i love it!



Hmm in Nederland is het lekker warm maar wel bewolkt..

Een prima moment om even terug te kijken naar mijn vakantie in Tenerife.

Ik heb twee gave outfits met het zelfde shirtje die ik je graag laat zien!

Het shirtje heb ik gekocht bij de Bershka in Tenerife. Gister heb ik een kijkje genomen bij de Bershka in Amsterdam of ze hem daar ook hebben, maar helaas. Ik had hem graag nog in een andere kleur willen hebben!
Er komt trouwens een nieuwe Bershka in Hoofddorp! Het is best leuk om daar te shoppen ze krijgen daar steeds meer winkels. De winkel gaat rond oktober dit jaar open. De precieze datum is nog niet bekend.


Het broekje komt van Stradivarius. Zit super lekker en heeft leuke cuts. Deze heb ik in de uitverkoop gekocht voor maar 10 euro. Hoe chill is dat.
Deze outfit is eigenlijk ontzettend budget, want het shirtje koste maar 8 euro. Heerlijk he?!

De andere outfit is wat meer classy. Het shirtje heb ik gecomibeerd met een maxi skirt met de voorkant kort en de achterkant lang. Deze komt van de River Island en is geweldig.
Ik ben er gek op! Helaas is er wat naars gebeurd.. Ik bleef aan mijn koffer haken en nu zit er een gat in. Hoe naar is dat.

Gelukkig heb ik nog een foto kunnen maken voordat het gebeurde.




Een reactie posten