donderdag 20 juni 2013

Loving Festivals & MUSTHAVES



BAM! 

Het festival seizoen is dik begonnen!!
Heb jij al kaarten om deze zomer helemaal uit je dak te gaan op een gaaf festival?

Loving to party


Festivals, lekker dansen, muziek, open air, love it! Maar hoe zorg je ervoor dat je er alles uithaalt wat er in zit?


Nou easy peasy!


Dit moet je meenemen:
- lip balsem
- paracetamol
- poncho
- kleine tas
- zonnen bril
- zonnebrand

TIPS 

  • Make-up very important! Hou het lekker luchtig. Gebruik geen zware make-up zo hoef je het ook niet bij te werken en kan je lekker dansen!
  • Download alvast de app van het festival. Op de app staat meestal het programma en zo weet je precies wanneer jou favoriete artiest waar en wanneer speelt.
  • Een kluisje is altijd handig. Helemaal wanneer je het met het niet zo getroffen hebt. Denk maar aan Mysteryland wanneer het bijna altijd regent =(
Festival MUSTHAVES!

Hot pants, felle kleuren, leuke prints daar hou ik van, en jij vast ook! Hieronder heb ik een afbeelding van wat gave broekjes die super leuk zijn om lekker in los te gaan!



Dit broekje is mijn favoriet en is te koop bij Pieces voor nog geen 20 euro. De kleurtjes vind ik zo leuk!


Bij de H&M heb ik nog een leuke top gevonden!
Enn met de schoenen van River Island is je outfit compleet!




















Ga je toch liever voor een jurkje? Dan heb ik nog een gaaf jurkje van 
Glamorous.

De zijkant van het jurkje, bij de mouwen eigenlijk is het open. Echt super leuk om daar een opvallende kleur onder te dragen!

Deze is van de Primark
en zit super lekker plus hij zakt niet af.
Heel belangrijk!





Have fun!




Een reactie plaatsen