dinsdag 11 juni 2013

Isabel Marant voor H&M


Oelala een samenwerking tussen het fashion label Isabel Marant en H&M dat belooft wat!
Isabel Marant is een Franse fashion designer met haar eigen fashion label. 


Je kan de dame in kwestie kennen van deze schoenen. Je zag ze overal! Maar of de schoenen nou echt een succes waren onder het gewone volk. Hmm dat vraag ik mij af.
In november dit jaar komt de kleding van deze gave vrouw in de schappen van H&M.
Het is de herfst collectie. Ik zit nog echt niet met mijn hoofd bij de herfst. We hebben pas een paar mooie dagen gehad. En de zomer moet nog beginnen maar eigenlijk ben ik best heel benieuwd.


De zomer collectie van Isabel vind ik ontzettend leuk!
Super leuke stoffen, patronen en kleuren! Ik hou er wel van!
Isabel heeft een frisse kijk op mode!





Can't wait!
Liefs.

Een reactie plaatsen