donderdag 9 mei 2013

Wishlist, Birthday Girl

Oee My Birthday is coming up!

Morgen, 10 mei ben ik jarig en dan wordt ik 22. 

De tijd gaat zo hard.. Voor je het weet zit je op 25 en dan knipper je een paar keer met je ogen en dan ben je 30.

Is dat te negatief?

Ik wil gewoon nog genieten van het jong zijn!
Whoeehoee! 22 helemaal geweldig!

Ik vier mijn verjaardag dit weekend voor mijn familie en die week erop voor vrienden. Ik heb er echt heel veel zin in!

Wist je dat... Ik eigenlijk geboren ben op de verjaardag van mijn moeder.

Dit betekend dat ik altijd mijn verjaardag samen met mijn moeder vier.

Hoe vind je dat dan? 
Ik vind het helemaal leuk! We vieren het altijd samen. Het is eigenlijk heel speciaal! Je voelt je altijd dubbel jarig omdat je moeder ook jarig is. Maf he!


Natuurlijk hoort het bij je verjaardag een Wishlist =)
Hier is de mijne:



Wat vind je ervan?
Staan er leuke items tussen?

Liefs.

Een reactie posten