zondag 12 mei 2013

Thank you for a great Birthday!

Mijn verjaardag was echt super leuk!

Ik ben ontzettend verwend en verrast. Mijn vriend had een gave verassing voor mij in petto. Ook heb ik mijn moeder eens goed in het zonnetje gezet.


Ik wist echt niet wat de verassing was. Hoe vaak ik ook aan zijn hoofd zeurde of hij het als je blieft niet kon vertellen. Was het enige wat hij mij vertelde dat ik om half 9 s'ochtends klaar moest staan. En de hint die hij mij had gegeven was MAGIC! 


Duss... heb je al een idee wat het zou kunnen zijn?


Nee? Dat is niet erg ik had ook geen idee!

Ennnn de verassing was...

Hij nam mij mee naar de Efteling voor een onvergetelijk dag vol magic!!!
Ik ben een bange schijterd als het om achtbanen gaat. Maar het is hem gelukt ik ben in twee achtbanen geweest.

En volgens mij ben ik tijden niet zo bang geweest. Maar ik kreeg er ook een bepaalde rush van. Dus het was ook wel weer gaaf!
S'avonds zijn we lekker een hapje wezen eten bij Brasserie Londen!
Ken je dat? Het is het restaurant van Hotel Notting Hill in Amsterdam.

Het restaurant ziet er ontzettend leuk uit. Heel stijlvol!
Tijdens het etentje hebben mijn moeder en ik onze cadeautjes gegeven echt super leuk! Ze gaf mij een gaaf horloge van Fossil cadeau. Echt super lief! Ik heb haar een luchtje van Yves Saint Laurent gegeven.

Het was echt top!




Een reactie plaatsen