donderdag 9 mei 2013

Marks and Spencer Amsterdam

Een tijdje geleden heb ik jullie verteld dat de Marks and Spencer is geopend in Amsterdam.
En vandaag heb ik pas een kijkje genomen. En jeetje wat is het toch een leuke winkel!


Een jaartje geleden heb ik een half jaartje in Londen stage gelopen. Wat echt geweldig was! Soms mis ik die stad toch wel een beetje. En je raadt het al de
 Marks and Spencer was voor mij een walhalla!

Het voelde echt even als of ik weer een paar minuten in Londen was.
Ik heb gelijk weer lekkere dingen in geslagen. Want dat kan je daar wel. Jezus was een lekkers allemaal! Van een chocolade dessert waar het chocolade uitloopt wanneer je het doorsnijdt! En de lekkerste thee en koekjes. Mmmm! Hieronder vind je een kleine shoplog =)



Schattig he zo'n koekblik! 
Er zitten allemaal Engelse koekjes in, heerlijk!
Aan de linkerkant zie je een pak met pannenkoeken.
Deze zijn heel luchtig echt super lekker!

Daarnaast zie je een doosje met Viennese koekjes.
In de tas zijn de koekjes een beetje door de doos geschud.
Hierdoor ziet het er niet meer zo mooi uit. Maarja wat maakt het uit zolang ze maar lekker zijn toch?! En dat zijn ze hoor!


Ooohh die taart is zo lekker! En het ziet er zo mooi uit!
Je kan een Victoria cake ook zelf maken. Ik heb er een tijdje geleden een blog over geschreven. Hier zie je stap voor stap hoe je zo'n cake maakt.
Ze verkopen ook pakken Victoria cake zodat je alleen ei en boter hoeft toe te voegen. Lekker makkelijk! En super leuk als je een etentje hebt of wanneer je jarig bent!


Ben jij al bij de Marks and Spencer geweest?

Liefs.




Een reactie posten