maandag 8 april 2013

The Cup Song!


Super grappig!

The cup song is een hit op youtube! Allemaal meiden uit verschillende landen doen de cup song. Je hoort steeds het zelfde melod
ietje en dezelfde tekst. Het is echt een super lekker nummer en leuk om naar te luisteren!

Ik kwam een filmpje tegen van een oude vriendin van mij die samen met een vriendin ook zo'n filmpje heeft gemaakt.
Ze doen het echt ontzettend goed en ik ben er helemaal weg van!

Het lukte mij helaas niet om het filmpje op mijn blog te posten. Wel staat het filmpje op mijn Facebookpagina en op Tumblr. Misschien wil je daar een kijkje nemen. Het is echt een aanrader!

Het meisje die dit filmpje heeft gemaakt heeft echt een super mooie stem. Het is chill om naar te luisteren. En de cup song gaat haar echt heel gemakkelijk af! Ze heeft ook een filmpje gemaakt hoe je zelf een cup song kan maken. 
Hier zie je hoe je het kan doen:

Liefs.







Een reactie posten