dinsdag 2 april 2013

New In!


De zon schijt weer volop en ik kan nu echt niet meer wachten tot het wat warmer wordt.
Stiekem heb ik al een nieuwe broek gekocht voor de zomer! En ik kan niet wachten tot ik hem eindelijk kan dragen! 
Bij een nieuwe broek hoort natuurlijk ook een shitje en een tas vind je niet? De outfit moet wel compleet zijn. Hahaha 
Dit zijn mijn nieuwe aanwinsten.



Het shirtje is van de Primark en een beetje doorschijnend. De rug is niet helemaal open maar een rondje. Als je goed kijkt zie je dat het er doorheen schijnt. De broek is van Vila en die heb ik mooi gescoord in de uitverkoop. Ik zag hem al een tijdje hangen maar ik wilde niet de volle prijs betalen. Even wachten en voila in de uiterverkoop.

De tas is van BY BAR Amsterdam. Het is echt een heerlijke tas. 
Je hebt twee soorten hengels een lange en een wat korter hengsel.
De tas is pickpocket-proof omdat de tas uit 1 deel is gemaakt echt super handig! De kleur is taupe en hij is gemaakt van suede.
Ik ben er dol op!

Wat vind jij?




Liefs.


Een reactie plaatsen