maandag 29 april 2013

Het begin van een MEGA winactie


oee winnen, winnen, winnen!!

Ik ben bezig om een super leuke win actie samen te stellen.
Tot nu toe heb ik leuke lakjes met gave kleurtjes voor de zomer.
 Het zijn wat pastel tinten maar ook wat fellere kleuren.
Om je nagels in goede conditie te houden heb ik een chille nagelvijl uitgezocht. Deze is in 4 stappen en geven je nagels een gezonde look. Echt heel handig!

Ook zit er al een foundation van Loreal bij.
Het is met een pompje lekker makkelijk! 

Als je make-up gebruikt is het belangrijk om je huid goed te reinigen. Je hebt al het meest gewonnen wanneer je s'avonds gewoon je make-up eraf haalt. Hierbij heb ik dus wat reinigingsproducten uitgezocht.

Dit is het pakket tot nu toe.
 Maar er komt nog veel meer bij!
Wat vind jij tot mu toe al leuk? En wat mis je nog?

Let me know!


Een reactie posten