donderdag 28 maart 2013

Winter dip...

Waar blijft het mooie weer? Waar blijft de warmte?
Geen paniek het komt er aan! Maart is bijna afgelopen. En April doet wat ie wil.. Dus heel misschien zit daar wel wat warmte bij. Maar voor nu moeten we de winter nog even overleven. 


Maarr wat je wel kan doen is je huid uit de winter dip halen! Door die koude wind is mijn gezicht droog geworden. In mijn handen zitten kloofjes en mijn benen zijn ontzettend droog.
Gelukkig!!! heb ik hier iets op gevonden en het werkt super!




Het is van Lush. En het is een soort klei achtig substantie. Ik gebruik het onder de douche. Dan wordt het wat dunner en is het makkelijk te verdelen over mijn gezicht en ook over mijn benen. En ik kan je vertellen het werkt echt. Ook mijn handen die zo worden toegetakeld door het schoonmaakmiddel die ik op mijn werk gebruik worden weer lekker zacht.
De klei ziet er zelf niet echt fris uit maar het ruikt lekker en het werkt. 


Super chill!

Liefs
Een reactie plaatsen