donderdag 7 maart 2013

Pretty Happy =)

Ohh yeahh, ik heb weer wat gevonden waar ik ontzettend blij mee ben.
Super gewoon! Heerlijk, hier wordt ik gelukkig van.
Ik werk ontzettend veel met mijn handen, en dan wel in de horeca te verstaan. Nou niet gelijk gekke dingen denken. =P

Maarr wat het effect daarvan dus is, zijn vreselijke nagels. En dan bedoel ik ook echt vreselijke lelijke nagels. Het zit allemaal dubbel, of die mooie scheurtjes heb ik dan in mijn nagels. Dus dan denk ik, ik gooi er gewoon een kleurtje over heen. Niemand die dat ziet. Nouu helaas als je echt lelijke nagels hebt dan heb je ook van die ''leuke'' oneffenheden in je nagellak zitten. En daar wordt natuurlijk helemaal niemand blij van.

En dan nu voor mij de oplossing! Misschien helpt dit product jou ook wel? Goh dat zou wel fijn zijn als je ik je gewoon met deze blog kan helpen hihi.

Hier is mijn wonder middel,
Een nagel harder van Loreal. 


Kijk is, dit is  het resultaat.
Dit lijkt mij een prima basis toch?
Je kan hier al zien dat zelfs mijn nagels niet allemaal even lang zijn.
 Ze breken al af als je er al naar kijkt!













Gelukkig, komt de lente er snel weer aan en zullen mijn nagels ook weer wat steviger worden door de vitaminen van de zon. Je kan deze chille nagel harder kopen voor €5,99. Het is niet de goedkoopste nagel harder ooit. Maar wat zegt Loreal altijd tegen je? Omdat je waard bent. Hahaha

Liefs.
Een reactie posten