dinsdag 5 maart 2013

live bij Pauw en Witteman

Super leuk! Vorige week donderdag was ik te gast in de show. Te gast? Ja in het publiek he, niet aan tafel. Dit was mijn tv debuut ik was ontzettend veel in beeld! Ja mijn voorhoofd was niet te missen. Hahaha
Je zag ook nog een stukje van mijn haar dus dat is ook wel gaaf! Vind je ook niet?











Even zonder dollen, het was echt super leuk. Het is gaaf om z'n show live mee te maken. Pauw en Witteman zijn heel anders wanneer ze voor de uitzending het publiek toespreken. Dan dolle ze een beetje, ze stellen de tafel gasten op hun gemak maar ook het publiek wordt heel leuk toe gesproken.

Voordat de show begon kregen we een rondleiding binnen de Dutch View studio. In deze studio wordt Pauw en Witteman en de Wereld draait door opgenomen. Het was heel gaaf om de studio's in het echt te zien. Het is allemaal veel kleiner dan ik had verwacht. Ook het podium van de Wereld draait door is super klein. Je zou bijna denken dat helemaal geen band op past.

De studio's lijken op televisie veel groter doordat er wijt wordt gefilmd en ze werken met onwijs veel lichten. Ook mochten we een kijkje nemen in de regie kamer. Daar wordt overgeschakeld tussen de reclames door. Het lijkt mij echt super leuk werk. Alleen de promo wordt vooraf opgenomen. De rest van het programma is echt helemaal live. Dus ja ik had kunnen streaken haha. Dat durf ik natuurlijk niet.


Het was echt een onwijs gave ervaring. Je kan je gewoon aanmelden om een show bij te wonen! Op de site van de Vara vind je meer info.

Liefs.

Een reactie posten