woensdag 6 maart 2013

New in!

Oee lekker felle kleurtjes! We hebben al 2 dagen onwijze mazzel met het lekker weer. Het is niet super warm ofzo maar de zon wat is dat lekker! Och wat heb ik die gemist. Het wordt weer tijd om wat leuke kleurtjes te gaan dragen. En ik ben toevallig ontzettend gek op statement kettingen!

Je bent ze al eerder tegen gekomen op mijn blog. Ze maken je outfit gewoon echt af. Super leuk als je een dagje gewoon even makkelijk een blouseje ofzo aan doet dan is het toch super dat zo'n ketting je outfit een boost geeft! Of niet dan?

Nou, deze twee kettingen heb ik van de Primark en ze kosten maar 5 euro per stuk. Hallooo op internet ben ik al onwijs veel kettingen tegen gekomen. Maar die zijn steeds zo duur en waarom zou je moeilijk doen als je gewoon voor een paar euro de leukste kettingen kan vinden bij de Primark. =)

Liefs.



Een reactie plaatsen