woensdag 13 maart 2013

Je smeert chemicaliën op je huid!


Oohhww.. Hier heb ik nog niet bij stil gestaan.

Dit filmpje kwam ik tegen op internet. Het gaat over chemicaliën in de producten die wij vrouwen maar ook mannen dagelijks gebruiken om ons te verzorgen.

Hierbij kan je denken aan haarlak, deo, crèmetjes maar ook lippenstift of je shampoo. 

Het is eigenlijk wel eens goed om er bij stil te staan wat je eigenlijk op je lichaam smeert. Want je smeert het niet alleen op je huid maar het dringt ook door tot in je lichaam. 

Zelf gebruik ik producten van Lush. De producten gebruik ik niet omdat er geen chemicaliën inzit maar omdat het milieu vriendelijk is. Ik weet niet eens of er chemicaliën inzitten. Ik heb er nooit over nagedacht om te kijken wat er allemaal in de producten zit die ik dagelijks gebruik. Eigenlijk vertrouw ik die merken gewoon.

Heb jij er ooit over nagedacht? Bekijk het filmpje maar eens. 

Ik ben benieuwd wat je ervan vind.

Liefs.




















Een reactie plaatsen