woensdag 27 maart 2013

Eyeko London wonderproduct

Elke dag maken we ons op en gebruiken we onze favoriete mascara, misschien wel een leuke oogschaduw en een beetje eyeliner. Iedereen gebruikt producten die het best voor je werken toch?
Maar dit is een product dit moet ik gewoon even met je delen. Misschien ken je het al? Of misschien ken je een soort gelijk product. Please tell me als dat zo is!

Het product waar ik het over heb is een gaaf beauty product uit Londen! En het heet de Eyeko Skinny Liguid eyeliner. Het is zo easy! Ik zag het op een filmpje en dacht wauw dat is echt super makkelijk! Bekijk het filmpje maar hieronder.

Ik heb nog nooit een eyeliner gezien die zo makkelijk aan te brengen is. En die zo diep zwart is. Echt heel handig om een Amy Winehouse lijntje of een dun Twiggy lijntje aan te brengen. Het is zo makkelijk!



Bij de mascara van Eyeko hebben zij ook een handig hulp middeltje, wat ik zeker wel gebruiken kan. Het is een soort plactrum die er voor zorgt dat je geen mascara knoeit boven je oog.

Zo ie zo is de mascara van Eyeko in een aparte verpakking. Het is een soort tubetje zodat je mascara niet snel uitdroogt. Maar ook zodat je alles wat in het tubetje zit ook echt gebruikt. Normaal gesproken gooi de helft van je mascara weg omdat het uitgedroogd is.

Super gaaf ik ben helemaal enthousiast!
Hier is het filmpje:



De producten zijn wel wat duurder, maar het is te betalen. De eyeliner is € 11,- en de mascara is € 18,-. Wil je ze nou allebei hebben dan bieden ze je een set aan van € 21,- dit is dan wel een miniset.
De verzendkosten binnen the UK en de EU zijn gratis. Dat is dan wel super chill.

Wat vind jij ervan? En ken je dit product al?


Liefs.
Een reactie plaatsen