maandag 11 maart 2013

DIY: The Carrie Bag!


DIY DIY DIY

Het is hip het is leuk en je creëert je eigen look! 


Mannen doen het al jaren. Ze doen het zelf in en rondom het huis. Ze hebben ik weet niet hoeveel doe het zelf winkels.

Maar wij vrouwen pakken het toch even anders aan. Wij storten ons op kleding en accessoires om zo onze eigen look en feel te creëren.

Carrie Bradshaw!!! Jaa deze dame uit Sex and the City heeft haar eigen tas met nagellak spetters bewerkt. Van een saaie zwarte tas maakte zij een echte IT-Bag. Dit is toch echt het toppunt van je eigen tas creëren! Vind je ook niet? En weetje ik ga het doen! Ik meen het! Het ziet er zo ontzettend gaaf uit! Volgende week heb ik mijn eigen DIY Carrie purse. 


Ben je benieuwd hoe je zelf zo'n tas maak?
Kijk dat doe je zo:

Bron



Doe jij met me mee? 
Als je zelf ook een carrie purse hebt gemaakt post hem dan op mijn facebook!

Dan kunnen we de tassen vergelijken. =) Super leuk toch?



Liefs.


Een reactie posten