dinsdag 5 februari 2013

Loving lipstick

Is het niet ontzettend mooi?
Lippenstift is chique en elegant. Het geeft je een bepaalde finesse. 

Als je om je heen kijkt zie je steeds meer meiden lippenstift dragen in plaats van lipgloss of een lipbalm.
Lippenstiften zijn vaak mooier. Mooier op de mond maar ook de verpakking. Kijk maar naar de foto hiernaast. Alleen al om hoe die er uit ziet zou ik de lippenstift willen hebben.

Ik ben een gaaf merk tegen gekomen uit Parijs. Misschien ken je het merk al. Het is erg exclusief.

Het merk waarover ik het heb is Clarins. Dit is een gaaf merk uit Parijs en groen. Zij hebben een ontzettende mooie lijn ontwikkeld. En dat niet alleen! De producten van Clarins worden gemaakt van planten. Het is natuurlijke make-up. Hoe gaaf is dat!


Zij hebben een ontzettend mooie collectie, de Barocco collectie. Hier naast heb ik een afbeelding van de lijn. Echt super mooi!

Het is een collectie van een paar jaar geleden maar dit moest ik gewoon met jullie delen. 


Toen ik meer informatie opzocht over het merk ben ik dit te weten gekomen.
Clarins geeft elke vrouw het recht om het product uit te proberen voordat u het koopt en het recht om begrepen en gehoord te worden. Wauw heb jij ook al zin in een proef pakketje? 



Liefs.
Een reactie posten