maandag 18 februari 2013

Happy with you!

Super mooi make-up pakketje van Lancôme! 

Er zitten drie items in het pakketje. Ik zal er uitgebreid verslag van doen!
Ben je benieuwd? Lees snel veder.

De mascara is onwijs goed. Er zit een mooie eyeliner bij. En wat helemaal lekker is, is dat er zelfs make-up reiniger bij zit. Super chill!

De mascara is heel fijn. Het is apart borsteltje die mijn wimpers onwijs lang maakt.


De eerste keer dat ik de mascara gebruikte kwamen wel wat klontjes maar het borsteltje verspreid dat snel weer. 



De mascara is erg wennen. Dit omdat het je wimpers wel lang maakt. Maar er er komt niet echt volume in je wimpers. Hier heb je dan toch echt een andere mascara voor nodig. En gelukkig heb ik die. Klik hier voor een blog van een tijdje geleden. In deze blog heb ik verteld over mijn favoriete beauty items die ik elke dag gebruik. 

Daar vind je ook de mascara die voldoende volume in je wimpers brengt.

Dan hebben we nog een oog potlood van Lancôme. En deze is heel chill.




De kleur is diep zwart. Erg mooi. Het is heel fijn om een lijntje aan te brengen. Dit gaat heel gemakkelijk en soepel. Mijn vorige oog potlood is van Clinique. Deze van Lancôme werkt net even wat beter en is ook donkerder. 

Dan hebben we nog de makeup reiniger. Wauw die verbaasde mij. Ik gebruik normaal gewoon make-up reiniging van de etos of kruidvat. Maar die van Lancôme is echt een aanrader.



Dit had ik niet verwacht maar tjonge wat werkt het goed.

Het ruikt lekker, het is onwijs zacht voor mijn huid en het voelt gewoon zo fijn.
De reiniging is niet op olie basis wat heel chill is.

Ik probeerde het eerst uit op mijn hand om te kijken of ik er wel tegen kan. En de make-up die ik op mijn hand had gesmeerd verdween gewoon. Ik had geen watje niks nodig. Er was geen vette laag. Niets! Mijn hand was schoon en zacht. 

Heerlijk! Waar was jij al die tijd? Ik ben blij dat ik je gevonden heb.

Heb je nog vragen over de producten? Ben ik iets vergeten te vertellen? Heb je tip voor me? Of ben je nieuwsgierig naar een product? 

Let me know!

Liefs.




Een reactie posten