maandag 11 februari 2013

Glam Rock!

New York Fashion Week is toch eigenlijk dé echte fashion week. Of denk je er misschien anders over? Dat kan natuurlijk ook!

De winter is nog niet afgelopen en de trends van de herfst 2013 zijn al weer bekend! Ik kan niet wachten op de lente maar toch laat ik je even een trend zien van Diane Von Furstenberg.

Als het aan haar ligt gaan we na de lente en de zomer gewoon door met de felle kleurtjes en mooie printjes. Ook dieren printjes blijven helemaal hot. 

Hieronder heb ik een afbeelding gemaakt van haar creaties. De foto's heb ik van de La Times en moet je het metallic meisje zien! Zij mist gewoon een arm! Zouden ze dat nou hebben gefotoshopt? Of hebben ze een foto genomen op het verkeerde moment. Mmm echt apart he?


De collectie van Diane Von Furstenberg is dus Glam Rock. Dat kan je zien aan de felle kleurtjes en Metallic stoffen die zijn nog steeds in. Er is wel kleur maar toch vind ik de dames op een rijtje een beetje somber. Wat vind jij? De eerste en de derde foto vind ik helemaal geweldig. Ik hou wel van je printje.

Wat is jou favoriete outfit? 

Liefs.





Een reactie plaatsen