zaterdag 26 januari 2013

zo van de catwalk en zo bij de primark

Oee we zitten midden in de Amsterdam Fashion Week. 
Hierdoor ben ik nog gaan kijken naar de Spring Fashion Show van New York. En hier heb ik nog een leuke afbeelding tegen gekomen met een leuke trend voor volgend seizoen. 

En moet je zien het leuke gestreepte jasje van de catwalk hangt in de Primark. Super leuk toch?
Het jasje kost 23 euro. Dit is toch wel een klein prijsje voor een item die zo van de catwalk komt vind je ook niet?
Met dit soort dingen ben ik echt gek op de Primark!

Wil je nou geen colbertje met de gave strepen maar bijvoorbeeld wel een blouseje dan heeft de Primark dat ook! En de blouse kost maar 10 euro. Lekker he!

Het boek Fashion Babylon legt precies uit hoe het nou allemaal zit met de mode en hoe het nou kan dat Primarkt ook alle trends heeft hangen. Het is geweldig om te lezen. 
Wanneer de grote merken stoffen inkopen op stoffen beursen dan zijn er ook inkopers van de Primark zij lopen gewoon de inkopers van grote merken achterna en kopen ook zo'n soort stof of motief. Zo apart, wil je nou meer weten over de modewereld dan heb ik hier meer informatie over het boek. Dan heb ik hier de link voor je.  

Hieronder zie je een leuke foto van Versace. Deze is backstage genomen tijdens de Summer Fashion Week in New York. Super gaaf die felle kleuren. Ook hiervan heeft de Primark een leuke creatie gemaakt. Het blauwe blouseje is van de Primark en kost ook 10 euro. Heel leuk voor de zomer en de lente natuurlijk ook! 



Zo zie je maar we kunnen er voor een prikkie 
helemaal fashionable bij lopen. 
Heerlijk toch! 

Liefs.




Een reactie plaatsen