dinsdag 8 januari 2013

Revenge Wears Prada!

Wauw dit moet ik even met jullie delen!

Mijn favoriete schrijfster Lauren Weisberger komt deze zomer eindelijk weer met een nieuw boek!

Je kent haar misschien van de boeken, The Devil Wears Prada, Gossip & Gucci, Chanel Chic, Champagne in Chateau Marmont.

Deze boeken heb ik allemaal gelezen en stuk voor stuk waren ze geweldig en heb ik er van genoten! De zomer van 2012 hoopte ik ook dat er van haar een nieuw boek uit zou komen maar helaas.

Deze zomer 2013 komt zij dus wel met een nieuw boek! Het is een vervolg op de The Devil Wears Prada! Wat?? Hoor ik je denken! Ja gaaf he! Gewoon een vervolg op het verhaal dat bijna iedereen wel heeft gelezen of de film die je vast wel 6 x hebt gezien! 
Ik kan niet wachten!


Het vervolg op The Devil Wears Prada is
 Revenge Wears Prada!
 

Lees snel veder waar het boek over gaat:


Het eerste boek:
In 
De duivel draagt Prada krijgt Andy de baan waarvan ze niet heeft gedroomd. Z
e wordt de nieuwe assistent van de gevreesde en bewonderde hoofdredacteur van het tijdschrift Runway, Miranda Priestley. 
Ze past totaal niet in het wereldje. Ze moet een ware make-over ondergaan. Niet alleen haar uiterlijk maar ook haar innerlijk verandert. Haar werkdagen worden steeds langer en de eisen die Miranda stelt zijn bijna niet te doen. 
Dan realiseert Andy zich dat zij het baantje heeft waar duizenden vrouwen een moord voor zouden doen. Alleen dit baantje maakt haar leven onmogelijk.



Het tweede boek maakt een klein sprongetje in de tijd, en gaat verder acht jaar nadat Andy ontslag nam bij Runway en zo ontsnapte aan de greep van Miranda Priestly. Andy's leven gaat lekker: ze is opgeklommen tot redacteur bij dé hotste bruidsglossy van het moment, werkt daar samen met vroegere collega en Beste Vriendin Voor Altijd-Emily, ze is stapelverliefd en maakt zelfs al trouwplannen. Maar... Miranda Priestley blijft haar achtervolgen in haar nachtmerries. Want wie zegt dat ze haar voorgoed heeft afgeschud?

Oeeee en ik kan je vertellen het boek ligt augustus 2013 in de winkel!
Ik sta in de rij! Jij ook?

Liefs.



De tekst over het tweede boek heb ik van Chicklit.nl
Een reactie plaatsen