vrijdag 25 januari 2013

Mustache accessories


Al die snorretjes! Ze zijn zo schattig en op bijna elke accessoires kan je ze terug vinden om de outfit net even een vintage look te geven.
De trend van de snor begon in december 2011 en nu kom je hem weer overal tegen!

Maar waar komen die snorretjes nou eigenlijk vandaan?
Ik kan het gewoon niet vinden op internet. Op wat zijn die snorretjes gebaseerd of waarvan zijn ze afgeleid.
Zou het misschien door deze meneer komen? Die snor van hem lijkt er echt op. Maar waarom is het dan zo'n hot fashion item?


Het enige wat ik weet is dat het vintage is. Meer niet. 
Kan jij mij helpen? Heb je enig idee waar die snorretjes vandaan komen?

Let me know!


Hieronder heb ik een aantal accessoires met
de Mustache op een rij gezet.
Het is wel super leuk haha.





Vintage ketting

Ring

Bijpassende ketting en armband

Nog wat grappige ringen

Liefs.


Een reactie plaatsen