maandag 7 januari 2013

What to wear in spring 2013?

Jemig nu al? Ik hoor het je al denken. Maar ja ik heb het er nu al over. De winter moet nog beginnen maar de modehuizen zijn allang klaar voor de lente. Whoeh!

Er zijn verschillende trends die deze lente hun kop opsteken. 
Veel van deze trends hebben we al voorbij zien komen. Maar ach wat maakt het uit? Het blijft leuk! Toch?
Dit kan je verwachten deze lente!



Flowers and colour blocking:
Elke lente staat in het teken van bloeiende bloemetjes dus ook deze lente komen de bloemetjes weer terug! Super schattig toch!
Ook colour blocking kom je straks overal tegen. Voor de meiden die naar plane jane kijken op MTV zijn deze trend al een paar keer tegen gekomen. Alleen deze lente wordt het dus echt een hot item.




Black and white, streepjes en ruitjes:
Streepjes, ruitjes, zwart, wit niet heel vrolijk maar wel super mooi! Twee jaar geleden was dit ook hot item in de lente! Super leuk ik heb nog een jurkje in de kast hangen die ik niet weg kon doen. Nu kan ik hem weer aan!




Leer, leer en nog een leer:
Leer blijft leuk! Wat ik erg mooi vind is zo'n leren rok met een mooie witte blouse er boven op! Super gaaf toch! Heb je deze winter een leren broek gekocht? Of twijfel je nog om een leren broek te kopen? No worries de broek kan je deze lente gewoon door dragen. Ook zal je veel leren shorts tegen komen. 




Een oosters tintje:
De oosterse trend komt vaak terug in de mode. Deze keer is het een ware kleurexplosie. De kleur die je veel zal tegen komen is rood. Rood was ook al hot in de winter alleen was dat net een andere tint.  



Streepjes en suits:
Het is helemaal hot om pakken te dragen. Je zal vaak glanzende materialen tegen komen die chique ogen. Ook hier kom je weer streepjes tegen en deze maken de pakken extra apart. Wat vind jij van deze look?


Streepjes blijven dus hot item, 
je kan een streepje horizontaal maar ook verticaal dragen. Kijk maar naar de foto's hierboven.
Deze lente zal je naast felle kleuren ook veel fijne witte stofjes tegen komen die mooi zijn afgewerkt met kant. Gehaakte zwarte jurkjes zijn ook een trend. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken.


Wat vind jij van deze looks? En welke look zie je jezelf al dragen deze lente? Ik ben benieuwd naar je mening!



Liefs.


De foto's heb ik van de Glamour en de fashionshow:
 DKNY, Rag & Bone, Victoria Beckham, spring 2013


Een reactie posten