woensdag 9 januari 2013

Burberry tassen hot or not?

Jemig dit zijn de Burberry tassen voor deze lente.

De tassen zijn al helemaal afgebrand.
Er werd gezegd dat Prada ook zulke tassen maakte maar dan in 2010. Nou ik heb gekeken daar is niets over te vinden. Ook werd er gezegd dat het net kerst snoepjes zijn. Ook dit valt wel mee toch?

Het is gewaagd! De tassen vallen goed op! Ik denk dat ik de kleuren eigenlijk wel heel leuk vind. De vorm van de tassen vind ik minder leuk. Ik denk dat het moeilijk is om zo'n vorm tas te dragen. Je draagt zo'n tas in je hand en om de tas om je arm te laten hangen daar is denk ik te weinig ruimte voor.

Maar die kleuren dat heeft juist toch wel wat? 
Als je helemaal in één kleur gekleed bent dan lijkt het me toch best gaaf om zo'n tas te dragen.

Zelf ben ik er nog niet over uit. De vorm van de tassen zit me toch tegen. Wat vind jij ervan?

Liefs.
Een reactie posten