vrijdag 4 januari 2013

Hair Lifesaver!

Nu alle feestdagen achter de rug zijn begint het gewone leven weer. Alle kerst versiering wordt opgeruimd en bijna iedereen is weer aan het werk. 

Om toch nog even het kerstgevoel vast te houden kijk ik terug op één van mijn kerstcadeautjes.

Hier ben ik dus echt super blij mee, de Biosilk Silk Therapy. Dit is het perfecte serum om je haar te beschermen, een glans te geven en om het pluizen tegen te gaan. 

Het is super belangrijk om je haar goed te beschermen en te voeden. Wanneer je mousse, haarlak of een ander haarstylingproducten gebruikt is het goed om eerst een voedende serum aan te brengen zodat je haar niet droog wordt. 

Zelf heb ik veel krullen en dun haar hierdoor is het belangrijk dat de serum mijn haar niet zwaar maakt maar wel het pluizen tegen gaat. En wat nou super fijn is, is dat de Biosilk mijn haar dus niet zwaarder maakt. Maar wel houdt de serum vocht vast zodat het vochtregulerend werkt en je haar dus ook voedt. 

Dit is nou net wat ik nodig had!

De R&B crème van Lush heb ik ook geprobeerd. Helaas werkt deze niet zo goed en wordt mijn haar er vettig van. Daarbij is de crème ook duurder dan de Biosilk.

De Biosilk is te koop bij Douglas en kost € 16,90 per 50 ml.
Je hebt maar een paar druppels nodig van het doorzichtige serum dus het gaat lekker lang mee.

Welk serum gebruik jij voor je haar?
Liefs.


Een reactie plaatsen