maandag 3 december 2012

Genieten met The Chocolate Box (+WIN!)

Iedere vrouw is hier gek op! Ik ben er gek op!

Wat is nou lekkerder dan elke maand een heerlijke box met de lekkerste chocolade op de deurmat? Niets inderdaad!

Vandaag ga ik je erg blij maken want The Chocolate Club lanceert The Chocolate Box. Super leuk om je zelf elke maand te verwennen met de lekkerste chocolade of om het iemand cadeau te doen!

Eerst zal ik je iets meer vertellen over The Chocolate Club. The Chocolate Club is voor alle chocolat-lovers en iedereen die gek is op chocolade. Zelf ben ik gek op chocolade en vind ik het belangrijk dat mijn chocolade van goede kwaliteit is.
The Chocolate Box verteld ook over de achtergrond van de chocolade en welke ingrediënten er inzitten. Zo weet je wat je eet en waar het vandaan komt.

En vandaag geef ik The Chocolate box weg aan één van mijn lezeressen! Oee dit wordt genieten!

Wat moet je doen om The Chocolate box te winnen?
1. Mij volgen op Blogger en deze blogpost liken

2. Mij volgen op Facebook






Maar wat zit er dan in de box?

De Chocolate Box is een luxe box gevuld met ambachtelijke pralines. De Box wordt samengesteld door chocolateries uit België die alles over chocolade weten.

Elke maand zorgen deze experts ervoor dat er een unieke box komt met 10 verschillende pralines, met 3 stuks van elk.
Als lid van 
The Chocolate Club kun je elke maand de pralines beoordelen.

Zo bestel je de box!

Mmm ik kan niet wachten op The Chocolate Box! Ik weet niet hoe het met jou zit? Ter kennismaking kost de box slechts €12,50 (daarna kost de Box € 19,95 inclusief verzendkosten). Dit is eigenlijk een koopje, want de waarde van de chocolade in de box is € 30,00!

Het lidmaatschap op 
The Chocolate Box is maandelijks opzegbaar. Rond de 26e van de maand komt deze heerlijke Box jouw kant op, die gewoon door de brievenbus past. Dat wordt dus iedere maand een chocolate tasting party organiseren met vriendinnen (of alles lekker voor jezelf houden!).

En hup win The Chocolate Box!

Succes meiden!

Liefs.



Een reactie posten