donderdag 13 december 2012

Smeren!! + (WIN)

I love winter maar ik heb gelijk weer last van mijn jaarlijkse winter kwaal.

Misschien herken je het gelijk maar misschien heb je er nooit last van. Nou dan kan je jezelf erg gelukkig prijzen, want het is ontzettend irritant en een enorme ergernis.


Ik heb het over de enorme jeuk op je lichaam wanneer je je te heet doucht. Door de kou neem ik een warmere douche dan normaal. Hiervan droogt mijn huid uit en moet ik smeren! Smeren? Ja smeren met heel veel bodylotion.

Laat er nou net een nieuw product zijn! Een bodylotion voor onder de douche! Nou meiden die heb ik geprobeerd en te vergeefs. Deze werkt helaas niet. Wat dacht je dan van de bodylotion van Vaseline? Helaas ook niet. 

Dan hebben we nog de bodylotion van Garnier, Intensive 7 days. Nou dit is mijn reddende engel! Deze bodylotion werkt! En het mooie is... de bodylotion is in de aanbieding bij de Kruidvat! Wil je de bodylotion nou niet kopen? Geen probleem je kan hier winnen!

Waarom deze bodylotion nou zo goed helpt, is omdat er een krachtige L-Bifidus in de bodylotion zit. Deze is zo intens dat je huid na 7 dagen nog heerlijk zacht voelt.


Heerlijk! Ben ik de enige met deze winter kwaal of zijn er nog meer meiden die hier last van hebben? 

Wil jij de bodylotion winnen? Dat kan! Laat een leuke comment achter op mijn blog en like mijn Facebookpage en wie weet is de bodylotion van jou!


(bij minimaal 10 likes,
geef ik deze overheerlijke bodylotion weg!)

Liefs.




Een reactie posten