maandag 17 december 2012

Backseatdriver!

1
Wauw wat is zij goed!

Afgelopen zaterdag ben ik naar een geweldig concert van Sabrina Starke geweest! 


Van haar muziek ben ik al een tijdje gek. De liedjes zijn echt heerlijk om naar te luisteren en haar stem is zoo relaxt. 

Ik vind haar eigenlijk een Nederlandse Alica Keys. Alleen zingt zij iets minder schreeuwerig en meer soul! Maar wauw wat is zij goed.

Ze heeft al een tijdje een nieuw album. Ook was dit één van haar laatste concerten op haar tour. En het was super!
Haar concert was in het cultuurcentrum van Hoofddorp. Het was perfect! Het was in een kleine ruimte waardoor de sfeer heel intiem en gezellig was! Het was zelf zo gezellig dat zij meiden uit het publiek op het podium vroeg om samen lekker te swingen! Super leuk toch!

Ze zong liedjes van haar nieuwe Album Outside the Box maar ook liedjes van haar eerste album Yellow Brick Road.

Eigenlijk kende ik alleen maar haar eerste album. Haar eerste album was meer soul, jazz en reggae. En haar tweede album Bags & suitcases is echt met de gitaar geschreven, echt een soul&live album.

Haar liedjes van haar derde album waren wel op de radio geweest, maar ik wist niet dat het zo vreselijk goed was! 

Outside the Box is echt heel anders dan haar eerste en tweede album. Het is meer uptempo en dansbaar! Ik heb heerlijk staan swingen! 

Ik ben dus helemaal weg van haar nieuwe album en wil dat graag met je delen!

Zulke goede muziek moet je met zoveel mogelijk mensen delen toch?

Liefs. 


Een reactie plaatsen