maandag 31 december 2012

Laatste dag van het jaar 2012

Vandaag is het zo ver. Dit is de laatste dag van het jaar 2012. En wat fijn dat het niet regent.

Dit jaar was een mooi jaar!
Het leukste van dit jaar is voor mij dat ik ben begonnen met mijn blog. Dat is eigenlijk wat ik al heel lang wilde doen.

Helaas heb ik afgelopen weken minder kunnen bloggen door mijn tentamens. Dit heb je vast wel gemerkt. Sorry hiervoor, aankomend jaar zal ik meer bloggen ook tijdens mijn tentamen weken. 

Dit jaar hebben we het einde van de wereld overleefd! Dat is toch een mooie gedachten! Wij waren dit jaar onverwoestbaar!
Nu kunnen we met zijn alle nog genieten van de mooie jaren die nog komen gaan. Er staan mooie momenten voor de deur met veel geluk en liefde.

Wat zijn jou goede voornemens? Wil je die met me delen? 
Ik zal je die van mij vertellen.

Mijn goede voornemen is om meer te genieten van het leven. Dit ga ik doen door meer te stappen en door dingen te doen die ik echt leuk vind. Dit jaar wil ik meer reizen en ik hoop dat ik kan stage lopen in het buitenland. Dit jaar ga ik er alles uit halen wat er in zit! En mijn avonturen zal ik met je delen.


Waar ik nou ook zo benieuwd naar ben is wat jij vanavond gaat doen! Wat zijn jou plannen?
En heb je al een oud en nieuw outfit? Die zal je vast wel hebben toch?
Oud en nieuw staat altijd in het teken van samen zijn, mooi gekleed zijn, over de top zijn, alles uit de kast halen en het moet leuk zijn.


Nou mijn oud en nieuw staat in het teken van samen zijn en lekker genieten van de gezelligheid en van het vuurwerk. Mijn outfit? die heb ik nog niet. Wel weet ik dat ik er vanavond geweldig uit zal zien. Dit omdat ik heerlijk als mezelf ga en ga genieten.

Ik wens je een hele fijne oud en nieuw!
Geniet ervan en tot het nieuwe jaar!

En nu duik ik snel mijn kledingkast in om er nog een leuke outfit uit te halen!


Heel veel plezier!

Liefs.





 


Een reactie plaatsen