zondag 2 december 2012

Giga lichtmuur!

De maand december is begonnen!

Het is alweer de tweede dag van deze feestmaand. Het feest van Sinterklaas in nu in volle gang! En Kerst staat al weer bijna voor de deur. 


Ook heeft Heineken deze maand iets leuks te vieren.
Ter ere van haar 140ste verjaardag opent Heineken tijdens het Amsterdam Licht Festival een onwijs grote lichtmuur van flesjes Heineken.

Geloof me zoiets heb je nog nooit eerder gezien. Het schijnt echt ongelofelijk te groot te zijn!


De lichtmuur bestaat uit 6.500 nieuwe groene flesjes.
Elk flesje heeft zijn eigen lichtje en al deze flesjes vormen zich tot een onwijs groot videoscherm. De 6.500 flesjes zitten allemaal vast aan het gebouw van de Heineken Experience.
Ik ben hier zo benieuwd naar!

Vanaf 16 december tot 2 januari is er een interactief programma te zien op deze gigantische Heineken muur. Hiermee kan Amsterdam zich met de hele wereld kan verbinden. Dit is ook waar Heineken voor staat: Samen goede tijden meemaken. Ik vraag me af wat je dan precies te zien krijgt. Wat denk jij?


Over 2 weken moet de muur dus al af zijn? Amsterdammers hebben jullie al iets gezien? Drink jij eigenlijk bier? Deze actie vind ik wel heel gaaf en wilde ik graag met je delen. =)


Is je vriendje nou gek op bier dan is het wel heel grappig om hem mee te nemen naar de Heineken muur!

Zie ik je daar?


Liefs.



Een reactie plaatsen