vrijdag 7 december 2012

Favoriete beauty items

Vandaag lijkt het mij leuk om mijn favoriete beauty items met je te delen.

Elke dag maak je je op en meestal ga je dan tevreden de deur uit. Maar wat gebruik je nou eigenlijk?


Zelf doe ik alleen mascara op met een beetje oogschaduw en een blush anders ben ik zo wit vooral in de winter.

De mascara die ik draag is van 
L'Oreal het is een extra-volume collageen mascara. Deze mascara gebruikte ik nooit tot dat mijn vriend een leuke beauty pakket had besteld. Lief he =)
Daar zat deze mascara bij en sinds dien gebruik ik deze mascara iedere dag! De mascara is waterproof en werkt perfect! Mijn wimpers krijgen echt extra volume en daarbij worden ze ook nog langer! 

Om mijn ogen op te maken gebruik ik Chanel. 
Deze oogschaduw is geweldig en ik ben gek op deze kleuren!


Voor de blush gebruik ik Clinique!
 Zelf vind ik Clinique een heel mooi merk.


Is er een merk of een product die je graag zou willen uitproberen, maar die je nou nooit koopt? Laat het me weten! Misschien kan ik je er wel meehelpen. =)




En om de blush op te brengen gebruik ik de kwast van Leco.
 Als je de kwast goed schoon houdt dan gaat de kwast je hele leven mee!



Welke merken gebruik jij het liefst? 

Heb je een leuke beauty tip die je graag wilt delen?

 Laat dan een leuke comment achter =)

Liefs.


Een reactie posten