maandag 26 november 2012

van 50 tinten grijs naar 50 tinten blauw?

Aahwww... Het derde deel van 50 tinten grijs heb ik uit. En ja wat moet ik nu dan?
Toch moet ik toegeven het boek was heel verslavend. 

Hebben jullie alle delen al uit? Ik zal niet verklappen hoe het afloopt. No worries!

Wel staat er achter in het boek een hoofdstukje van een paar pagina's ''Ontmoet Christian''. En dat was zo ontzettend leuk!

Je hebt de hele tijd Ana Steele gevolgd hoe zij Christian benaderde en wat er in haar hoofd omging.

In dat hoofdstukje ontmoet je dus Christian en lees je hoe hij op haar reageert en wat er in zijn hoofd omgaat. En ik zal je vertellen het is geweldig om te lezen. Eindelijk weet je meer van die mysterieuze man.

Dus wat nu ik denk... Zal mevrouw E L James nu gaan schrijven in Christian's perspectief. Of is het verhaal van Ana en Christian gewoon afgelopen?


Weet jij het misschien?

Liefs.
Een reactie posten