vrijdag 23 november 2012

Inspiratie

Inspiratie
Wat een mooi woord he? Waar haal jij nou je inspiratie vandaan?

Eigenlijk wordt je overal geprikkeld door alles en iedereen! Je komt zo veel onderweg tegen. Je wordt zo veel beïnvloed. Kijk maar is om je heen. Je wordt gebombardeerd met marketing en reclames. Alles wat je koopt, leuk vind of graag wilt hebben. Dat is allemaal door andere bedacht. En soms is het aan je opgedrongen zonder dat je het door hebt. Eng is dat he..
Maar aan de andere kant is het ook heel leuk als je de reclame enzo weg laat.


Bijvoorbeeld kunst! Zelf vind ik kunst heel erg mooi. Het is zo gaaf om geïnspireerd te worden door andere mensen of wat andere mensen creëren.
Denk maar eens aan muziek.
Naar welke artiesten luister jij graag? Wordt je door hun 
geïnspireerd? 

Ik liep al een tijdje rond met het idee om een eigen blog te beginnen. Veel gedachten zweefden in mijn hoofd die ik graag met mensen wil delen. Waarom eigenlijk? Gek he dat je zo'n gevoel hebt. Maar ik durfde maar niet te beginnen aan mijn eigen blog. Ik geloof dat ik een jaar geleden deze blog heb aangemaakt. Ik dacht dat niemand behoefte had aan mijn verhalen die in mijn hoofd zweefden.

Toen hoorde ik het liedje van Alicia Keys, this girl is on fire. En toe dacht ik.. Ik ben ook wel gek ook. Wat kan mij het nou schelen dat niemand mijn blog wilt lezen. Wat maakt het nou uit? Als ik het leuk vind om verhalen te bloggen en gedachten te delen. Wie houdt me dan tegen. Nouja, niemand eigenlijk.

Dus hierbij ben ik echt online en ga ik er vol voor! En het leukste van alles is, ik geniet ervan!

Doe jij ook wat je leuk vind?


Graag wil ik dit nog met je delen; Alicia Keys maakt meestal een geweldig liedje. Deze wordt niet gelijk uitgebracht. Het liedje wordt eerst zo vervormd en gemaakt dat wij het gelijk helemaal leuk vinden en het liedje oppakken. Ze kijken naar de trends en spelen hier op in. 


Dus hier is de versie van Alicia Keys met Girl on Fire, maar dan op haar eigen manier:

Liefs.
















Een reactie posten