vrijdag 16 november 2012

Girls night out! & WIN!

Vrijdagavond!

Heerlijk vanavond heb ik een girls night out!

Niks is beter dan gewoon lekker met de meiden kletsen en relaxen en natuurlijk met de nodige cocktails! Vanavond is het bij een vriendin thuis!
D
it is echt een heerlijke cocktail de Strawberry Daiquiri. Deze cocktail heb ik zo vaak gemaakt echt een aanrader!
Dit heb je nodig:

30 ml witte Bacardi
30 ml Limoensap
4 aardbeien
1 eetlepel poedersuiker
en ijsblokjes


Dit alles kan je in de blender doen of met een staafmixer vermalen tot pulp en genieten maar!


Wat je ook kan doen is bevroren aardbeien pulp gebruiken. Dit kan je vinden in het vriesvak van de supermarkt. Dit kan je in de blender doen met een flinke scheut Bacardi en dan heb je ook een Strawberry daiquiri.

Wil je nog meer cocktails maken? Dan heb ik dit boekje voor jou!
Met dit boek kan je de lekkerste cocktails maken! Elke cocktail staat erin! Ook de klassiekers!

Wil je deze winnen? Dat kan!

Volg mijn blog en like de Facebookpage
Bij 30 likes maak ik maandagavond maak de winnaar van het boekje bekend!

Have fun!


Liefs.
Een reactie plaatsen