woensdag 14 november 2012

Bootcamp, the day after..


Gezond leven is echt een must! Daarbij is sporten erg belangrijk! Helaas schiet het er bij mij nog wel eens in om flink te gaan sporten. Dus soms probeer ik wel eens een sport uit, gewoon uit nieuwsgierigheid of omdat het toevallig op mijn pad komt.
Nou deze keer was het echt heftig! 
Poeh wat hadden ze mij te pakken!
Ik dacht dat ik gister de bootcamp overleefd had maar nu ik wakker ben geworden met een onwijze spierpijn, heb ik het dus niet overleefd.

Het was een parcours van 15 onderdelen. En elk onderdeel was een kracht training. Tijdens de krachttraining had je 45 seconden de tijd om het maximale uit je lichaam te halen. Niks even rustig opbouwen. au...

Zo trainde je armspieren, je beenspieren, de hamstrings  je rugspieren, je buikspieren, je kontspieren en ga zo maar door.


Wauw het was echt heftig maar je hebt wel het gevoel dat je er echt voor gaat. En dat je elk spiertje in je lichaam hebt getraind!
Het voelde echt goed, tot nu dan.. Nee even serieus je traint echt je lichaam, je snelheid, je focus, je bouwt spieren op en je verbrand onwijs veel calorie├źn op een gezonde en goede manier.




Dus wil je er helemaal voor gaan, dan moet je dit echt proberen!
Wist je dat je maar 1 lesje nodig hebt? Want elk onderdeel kan je gewoon zelf buiten doen!
Boek daarna ook even een sauna! Dan heb je misschien niet zo'n last van spierpijn. Hahaha

Liefs.


Een reactie plaatsen