zaterdag 27 oktober 2012

Whoee it's getting hot in here

Wauw!

Door de Affordable Art Fair ben ik een gave fotograaf tegen gekomen. Zijn foto's zijn geweldig!
En die wil graag met je delen.


Misschien vind je de foto's too much, dat is natuurlijk niet erg. 

Iedereen heeft zijn eigen smaak =)


His name is Sander Dekker, zijn foto's zijn gaaf! Over de top! Ontzettend erotisch! Maar dat kan nu. De tijden veranderen, bijna iedereen is in de ban van vijftig tinten. Laat je verassen!

Kijk en oordeel zelf =) op www.mynameissanderdekker.com


Helaas mag ik niets van zijn site kopiëren en op mijn blog zetten. En ik durf het risico ook niet te nemen. Wel heb ik één foto gemaakt op de Affordable Art Fair en daar kreeg ik wel toestemming voor.. Dus dan mag ik die jullie wel laten zien.. Toch?

Sander is een opkomend fotograaf! Hij is nog niet heel erg bekend maar wel al razend populair! Op de fair vertelde ze mij dat hij een grote deal heeft binnen gehaald. Wij gaan dus nog veel meer horen  van deze meneer!

Wat vind je ervan?

Liefs.




Een reactie plaatsen