dinsdag 23 oktober 2012

My London Hotspot

London is calling!

Deze geweldige stad heb ik tijdens mijn stage in Londen onveilig gemaakt! Toen heb ik er een half jaar gewoond.
De gaafste hotspots ben ik tegen gekomen! En graag wil ik deze met jou delen!

Dit is mijn favoriet!

In een zijstraatje van Regent Street waar je heerlijk kunt shoppen vind je mijn hotspot The Livingroom!
Dit geweldige restaurant is s'nachts een super leuke club. Je kunt heerlijk lunchen, dineren en dansen. De stijl van de club is erg gaaf en tijdloos! Alles is van hout en de sfeer is heel fijn en rustgevend. 


De wc's zijn super grappig! De muren zijn bedekt met vloerbedekking! Ik had even gevoeld en het is super zacht.
Opeens hoorde ik geluid en stemmen! Ik dacht dat ik gek werd..
Maar gelukkig was dat niet zo,  wanneer je op de wc zit wordt je ge-entertaint met de grappigste oud Engelse moppen!
Zelfs op de WC hoef je je niet te vervelen hahaha.

Als je in Londen bent dan moet je echt even een kijkje nemen!

Liefs.



3-9 Heddon Street

London

W1B 4BE


Een reactie plaatsen