donderdag 25 oktober 2012

DOEN materiaal prijs Wauw!

De DOEN materiaal prijs gaat over de ontwerpen van de toekomst!
Als het over de toekomst gaat vind ik het heel spannend.

We zullen toch groen&duurzaam moeten gaan leven.
En deze ontwerpwedstrijd is dan het ultieme middel om met nieuwe ontwerpen een duurzame wereld te creƫren!


Marjan van Aubel heeft gewonnen met haar product The Energy Collection.

Ik vind het zo'n gaaf idee!
Ik ga je er snel meer over vertellen!


Iedereen heeft servies in een kast staan die met smart wachten om gebruikt te worden.
Marjan heeft nou wat leuks bedacht.
Dat servies staat daar toch maar. Dus was als het nou een functie krijgt? 
Dat zou toch fijn zijn!


Marjan heeft een servies ontworpen met een servies kast. Het servies bevat een zonneceltechnologie. 

In het gekleurde gedeelte van de glazen zit de technologie.
Onder de glazen zit koper die de elektriciteit geleid naar de kast. Met als doel je dat je voldoende energie opwekt om bijvoorbeeld je mobiel op te laden!


Is het niet gaaf! Je eigen zonne-energie in je servies kast!
Ik zie hier een nieuw product voor IKEA jullie ook?

Op mijn facebook pagina heb ik het filmpje van The Energy Collection staan. Hier kan je bekijken hoe het product werkt!

facebook.com/simpleybeautifull

Tot 28 oktober kan je het product bekijken in het Van Abbemuseum in Eindhoven! Natuurlijk kan je ook alle andere deelnemers van de wedstrijd bekijken! Je kijkt je ogen uit!

Liefs.













Een reactie plaatsen