vrijdag 21 september 2012

Vrijmibo


Vrijdagmiddag borrel!


Lekker! Eindelijk weekend! Heb je er ook zo'n lange week opzitten? Ik dacht dat er geen eind aan kwam!

Vanavond ga ik naar een vrijdagmiddag borrel in Spaces op de Herengracht in Amsterdam. Spaces is een hotel voor professionals en bedrijven. Je kan er flex werken in de inspirerende omgeving. Ook is het een ontmoetingsplaats voor mensen uit het bedrijfsleven. Hierbij kun je denken aan meetings en borrels.

Vanavond is er een vrijdagmiddag borrel georganiseerd voor mensen die werken in een hotel. Je krijgt dan zo de kans om het hotel te ontdekken! Je kan van de inspirerende sfeer genieten met hapjes, drankjes en leuke muziek!

Deze avond biedt je een goede kans om te netwerken. Je kan zelfs speednetwerken haha! Ik heb dat één keer gedaan en het is echt heel grappig! In een paar minuten tijd leer je de andere persoon kennen en scoor je een businesskaartje! De sfeer is altijd heel relaxt! Ik heb er zin!

Ik zal nog wat leuke foto's uploaden als ik er ben!

Heb jij nog leuke plannen?

Fijn weekend!


Liefs.
Een reactie posten