donderdag 20 september 2012

Hot item!

Hello you,

Ik heb iets nieuws gevonden op het gebied van make-upreiniging!
Het lijkt mij echt super makkelijk!

Wanneer je mascara opbrengt dan knoei je altijd wel rond om je ogen. Het is me helaas nog maar een paar keer gelukt dat ik mascara kan aanbrengen zonder dat de restjes kon weghalen met make-up reiniger.

Nou heb ik toch wat leuks ontdekt om het leven een stukje makkelijker te maken. Je hoeft nu niet meer wattenstaafjes en je make-upreiniger mee te sleuren wanneer je op reis gaat.


Kijk eens naar dit:


Dit zijn wattenstaafjes met make-upreiger in één!
Echt super handig! Je moet het watje buigen en dan wordt de reininging met het watje vermengt. Echt heel fijn als je in de trein je snel moet opmaken. En geloof me dat doen een hoop vrouwen.

Nou ik het nog niet in Nederland te koop.. Jammer hé..

Wel kan je het kopen om Amazon.com. Zal ik ze naar Nederland halen? 

Wat vind jij hiervan? Wil je het hebben? let me know!


Liefs.


 
Een reactie plaatsen