maandag 24 september 2012

Booooost!



Heeft jou gezicht ook een boost nodig?

Heb jij daar ook altijd zo last van? Die overgang van de zomer naar de herfst en dan weer de winter. Door de veranderingen van het weer krijg ik altijd zo'n last van mijn gezicht. Ik krijg dan wat droge plekjes op mijn gezicht en soms een trekkend gevoel. En mijn dagcrème alleen helpt vaak niet.

Nou hier heb ik wat op gevonden!


Lush heeft een heerlijke toner die je gezicht een boost geeft! In  de toner die je op de afbeelding ziet daar zit rozenwater in. En het is echt heel verfrissend en verzorgend! Ik heb ook de Breath of fresh air geprobeerd. Bij deze toner zit de zee wind in het flesje! 

Je kan een toner op elk moment van de dag gebruiken. Wanneer je je make-up hebt afgehaald kan je de toner gebruiken om overige make-up resten weg te halen en om je gezicht te verzorgen. Als ik moet werken neem in de toner ook vaak mee. Als mijn gezicht een beetje vettig aanvoelt dan kan ik mezelf even opfrissen door de toner te gebruiken. Het is heerlijk! Je kan er gelijk weer tegen aan!

Liefs.
Een reactie posten